ПРАТ "ОДЕСЕНЕРГОБУДТРАНС"

Код за ЄДРПОУ: 04872300
Телефон: (048) 705 34 54
e-mail: odesenergostroytrans@meta.ua
Юридична адреса: 65490 Одеська обл. м.Теплодар. вул Комунальна1
 
Дата розміщення: 17.04.2020

Річний звіт за 2019 рік

XI Звіт керівництва (звіт про управління)

Вірогідні перспективи подальшого розвитку емітента ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОДЕСЕНЕРГОБУДТРАНС" є юридичною особою приватного права згідно законодавства України. Для забезпе-чення діяльності Товариства створено Статутний капітал у розмірі 4960000,00грн.та поділений на 49600штук простих іменних акцій номінальною вартістю 100,00грн . кожна. Випуск привілейованих акцій Товариства не здійснювався. Статутний капітал Товариства сформований за рахунок приватизованого майна , акції Товариства існу-ють в бездокументарній формі. Вірогідні перспективи для подальшого розвитку емі-тента відсутні і не плануються.
Інформація про розвиток емітента Протягом звітного періоду Статутний капітал не збільшувався і в подальшому не пла-нується збільшувати ні шляхом підвищення номінальної вартості акцій ні розміщен-ням додаткових акцій існуючої номінальної вартості.
Інформація про укладення деривативів або вчинення правочинів щодо похідних цінних паперів емітентом, якщо це впливає на оцінку його активів, зобов'язань, фінансового стану і доходів або витрат емітента Будь які деривативи ( похідні цінні папери) які засвідчують право та / або зобовязання придбати чи продати у майбутньому цінні папери , матеріальні або нематеріальні ак-тиви відсутні. Засіб обмеження ризику шляхом укладення протилежної угоди (геджування) -відсутні. Страхування вартості товару або прибутку не застосовується , Товариство у звітному періоді одержало збиток у сумі 212,тис грн. Для Товариства існує ціновий ризик це ризик одержання прямих збитків у результаті несприятливої зміни ринкових цін на оренду приміщень , що є основним видом діяль-ності Товариства. Будь які інші ризики - кредитні , ризики ліквідності та грошових коштів на даний час відсутні.
Зокрема інформація про завдання та політику емітента щодо управління фінансовими ризиками, у тому числі політику щодо страхування кожного основного виду прогнозованої операції, для якої використовуються операції хеджування Основними цілями Товариства внутрішнього контролю та управління ризиками є: - забезпечення реалізації стратегії розвитку та ефективного функціонування Товарис-тва, у тому числі стосовно ризиків , які бере на себе Товариство; - забезпечення відповідності діяльності Товариства вимогам чинного законодавства та внутрішнім нормативним документам Товариства . Управління ризиками є неперервним процесом за допомогою якого Товариство вияв-ляє ризики, проводить оцінку їх величини,контролює ризикові позиції Товариства та фондів. Товариство вживає заходи для запобігання кризових ситуацій, здійснює внутрішній контроль за систематичним проведенням особою аналізу , структури доходів. наяв-ність збиткових позицій та пропонує заходи для їх уникнення. Для забезпечення функціювання системи управління ризиками Товариства призначена відповідальна особа - Директор Товариства .
Зокрема інформація про схильність емітента до цінових ризиків, кредитного ризику, ризику ліквідності та/або ризику грошових потоків Основні фінансові інструменти підприємства, які несуть в собі фінансові ризики, включають грошові кошти, дебіторську заборгованість, кредиторську заборгованість, та піддаються наступним фінансовим ризикам: ? ринковий ризик: зміни на ринку можуть істотно вплинути на активи/зобов'язання. Ринковий ризик складається з ризику процентної ставки і цінового ризику; ? ризик втрати ліквідності: товариство може не виконати своїх зобов'язань з причини недостатності (дефіциту) обігових коштів; тож за певних несприятливих обставин, може бути змушене продати свої активи за більш низькою ціною, ніж їхня справедлива вартість, з метою погашення зобов'язань; ? кредитний ризик: товариство може зазнати збитків у разі невиконання фінансових зобов'язань контрагентами (дебіторами). Ринковий ризик Всі фінансові інструменти схильні до ринкового ризику - ризику того, що майбутні ринкові умови можуть знецінити інструмент. Ціновим ризиком є ризик того, що вартість фінансового інструмента буде змінюватися внаслідок змін ринкових цін. Ці зміни можуть бути викликані факторами, характерними для окремого інструменту або факторами, які впливають на всі інструменти ринку. Процентних фінансових зобов'язань немає. Підприємство не піддається ризику коливання процентних ставок, оскільки не має кредитів. Ризик втрати ліквідності Товариство періодично проводить моніторинг показників ліквідності та вживає заходів, для запобігання зниження встановлених показників ліквідності. Підприємство аналізує терміни платежів, які пов'язані з дебіторською заборгованістю та іншими фінансовими активами. Кредитний ризик Підприємство схильне до кредитного ризику, який виражається як ризик того, що контрагент: - дебітор не буде здатний в повному обсязі і в певний час погасити свої зобов'язання. Кредитний ризик регулярно контролюється. Управління кредитним ризиком здійснюється, в основному, за допомогою аналізу здатності контрагента сплатити заборгованість. Підприємство укладає угоди виключно з відомими та фінансово стабільними сторонами. Кредитний ризик стосується дебіторської заборгованості. Дебіторська заборгованість регулярно перевіряється на існування ознак знецінення, створюються резерви під знецінення за необхідності. Крім зазначених вище, суттєвий вплив на діяльність Товариства можуть мати такі зовнішні ризики, як: - нестабільність, суперечливість законодавства; - непередбачені дії державних органів; - нестабільність економічної (фінансової, податкової, зовнішньоекономічної і ін.) політики; - непередбачена зміна кон'юнктури внутрішнього і зовнішнього ринку; - непередбачені дії конкурентів. Служби з внутрішнього контролю та управління ризиками не створено. Менеджмент приймає рішення з мінімазації ризиків, спираючись на власні знання та досвід, та застосовуючи наявні ресурси.
Посилання на власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент Товариство керується власним Кодексом корпоративного управління. Принципами корпоративного управління - є мета Товариства яка полягає у максиміза-ції добробуту акціонерів у вигляді зростання ринкової вартості акцій товариства , а також отримання акціонерами дивідендів , але за минулий рік Товариство отримало 91.00 тис.грн. збитку в звязку з відсутністю потрібного обсягу виробництва. Тому на-рахування дивідендів не можливе. Акціонери , як власники Товариства мають право, на загальних зборах , вирішувати найважливіші питання діяльності Товариства. Акціонери вчасно отримують повідомлення про скликання загальних зборів яке міс-тить інформацію про дату , час та місце проведення зборів, а також повний перелік питань порядку денного в якому зазначається спосіб , за допомогою якого акціонери можуть ознайомитися з документами , повязаними з порядком денним. Час , місце проведення та процедура реєстрації для участі у загальних зборах Товариства. Реєстрація акціонерів для участі у загальних зборах проводиться у день проведення загальних зборів перед початком у тому ж приміщенні , де проводяться збори, протя-гом часу. Для проведення реєстрації створюється реєстраційна комісія , члени якої обираються наглядовою радою , членом наглядової ради обовязково є член наглядової ради це Спичак О.О. Кожний акціонер , до початку загальних зборів , має можливість , у приміщенні това-риства , ознайомитись з документами повязаними з порядком денним. Акціонер має право на отримання повної та достовірної інформації про фінансовий стан товариства та результати його діяльності . Акціонер має право на вільне розпорядження належними йому акціями. Товариство не втручається і не обмежує його в цих правах.
Посилання на кодекс корпоративного управління фондової біржі, об'єднання юридичних осіб або інший кодекс корпоративного управління, який емітент добровільно вирішив застосовувати Товариство не користується кодексом корпоративного управління фондової біржі, об'єднання юридичних осіб або іншим кодексом корпоративного управління. Товариством не приймалося рішення про добровільне застосування перелічених кодексів. Крім того, акції ПрАТ на фондових біржах не торгуються, Товариство не є членом будь-якого об'єднання юридичних осіб. У зв'язку з цим, посилання на зазначені в цьому пункті кодекси не наводяться.
Посилання на всю відповідну інформацію про практику корпоративного управління, застосовувану понад визначені законодавством вимоги Принципи корпоративного управління 1. Мета товариства. 1. Мета товариства полягає у максимізації добробуту акціонерів у вигляді зростання ринкової вартості акцій товариства, а також отримання акціонерами дивідендів. Товариство повинно забезпечити інвестиційну привабливість емітованих ним акцій протягом усього періоду діяльності товариства. З цією метою товариство повинно збільшувати власний капітал, налагоджувати ефективні відносини із заінтересованими особами та забезпечувати виконання умов для включення акцій товариства до лістингу бірж та торговельно-інформаційних систем та їх обігу на організованому ринку. Завдання товариства повинно визначатись у статуті товариства. Товариство зобов'язане інформувати акціонерів та заінтересованих осіб про завдання товариства шляхом включення інформації про це у річному звіті. На виконання завдання товариства органи товариства повинні здійснювати управління таким чином, щоб забезпечити як розвиток товариства в цілому, так і реалізацію права кожного акціонера на отримання доходу, у зв'язку із здійсненням інвестицій у акції товариства. Поряд з цим товариство повинно здійснювати свою діяльність відповідно до правил ділової етики та враховувати інтереси суспільства в цілому. 2. Права акціонерів 2. Товариство повинно забезпечувати захист прав та законних інтересів акціонерів та рівне ставлення до всіх акціонерів, незалежно від того, чи є акціонер резидентом України, кількості акцій, якими він володіє, та інших факторів. 3. 2.1. Товариство повинно сприяти реалізації та забезпечувати захист прав та законних інтересів акціонерів зокрема: 4. 2.1.1. Право на участь в управлінні справами товариства шляхом участі та голосування на загальних зборах. Для того, щоб акціонери мали можливість ефективно реалізувати це право, товариство повинно забезпечити наступні права акціонерів: а) брати участь у вирішенні найважливіших питань діяльності товариства, у тому числі прийняття рішення про внесення змін до статуту, обрання членів спостережної ради та ревізора, додатковий випуск акцій, викуп товариством розміщених ним акцій, укладення значних угод, реорганізацію товариства та інші дії, які призводять до фундаментальних корпоративних змін; Акціонери, як власники товариства, повинні мати право вирішувати найважливіші питання діяльності товариства. Рішення з таких питань повинні прийматися вищим органом товариства - загальними зборами акціонерів. Перелік повноважень загальних зборів, у тому числі тих, що належать до виключної компетенції, має бути чітко встановлений у внутрішніх документах товариства. Чергові загальні збори акціонерів повинні проводитися щороку, не пізніше 30 квітня наступного за звітним роком. Конкретну дату проведення Загальних зборів визначає Наглядова рада. б) вчасно отримувати повідомлення про скликання загальних зборів, яке повинно містити інформацію про дату, час та місце проведення зборів, а також повний перелік питань порядку денного з обов'язковим зазначенням способу, за допомогою якого акціонери можуть ознайомитися з документами, пов'язаними з порядком денним. Час, місце проведення та процедура реєстрації для участі у загальних зборах товариства повинні створювати сприятливі умови для участі акціонера у зборах; Товариство повинно повідомляти акціонерів про скликання загальних зборів не пізніше, як за 30 днів до проведення загальних зборів письмовим повідомленням. Реєстрація акціонерів для участі у зборах повинна проводитися у день проведення загальних зборів перед їх початком у тому ж приміщенні, де проводитимуться збори, протягом часу, достатнього для реєстрації усіх осіб, що прибули для участі у загальних зборах. Для проведення реєстрації слід створювати реєстраційну (мандатну) комісію, члени якої повинні обиратися/призначатися спостережною радою з осіб, які можуть добросовісно та належним чином виконувати свої обов'язки. Зокрема, до складу реєстраційної (мандатної) комісії доцільно включати членів спостережної ради, представників дрібних акціонерів та незалежного реєстратора. Кворум, визначений перед початком загальних зборів, залишається незмінним до закриття зборів. Товариству слід проводити загальні збори протягом одного дня у межах населеного пункту за місцезнаходженням товариства. в) своєчасно та у зручний для акціонера спосіб знайомитися з матеріалами, пов'язаними з порядком денним загальних зборів, та отримувати додаткову інформацію стосовно питань порядку денного від посадових осіб товариства; Для того, щоб акціонери могли прийняти поінформоване рішення з питань порядку денного, товариство повинно забезпечити акціонерам можливість у будь-який час з моменту повідомлення про скликання загальних зборів до дня їх проведення ознайомитися з документами, пов'язаними з порядком денним. При цьому товариство повинно забезпечити акціонеру можливість ознайомитися з такими матеріалами у зручний спосіб, зокрема, через: " ознайомлення у приміщенні товариства; " надсилання на запит акціонера поштою, факсом, електронною поштою; " розміщення у мережі Інтернет за адресою, що зазначається у повідомленні про скликання загальних зборів. Якщо до порядку денного включене питання щодо затвердження річних результатів діяльності товариства, порядку розподілу прибутку, визначення порядку покриття збитків, акціонерам повинні надаватись копії фінансової звітності (у складі балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до звітів), рекомендації спостережної ради, висновок ревізійної комісії та висновок аудиторської фірми (аудитора). Акціонери повинні мати право задавати питання і отримувати інформацію стосовно будь-яких пунктів порядку денного або матеріалів, пов'язаних з ними, від посадових осіб та інших уповноважених осіб товариства. г) вносити пропозиції та вимагати їх включення до порядку денного загальних зборів за умови внесення такої пропозиції акціонером(ами), які володіють необхідною кількістю голосів; Будь-який акціонер має право вносити письмові пропозиції щодо доповнення порядку денного окремими питаннями або частинами питань не пізніше як за 20 днів до скликання загальних зборів. Рішення про включення пропозиції акціонера приймається виконавчим органом і має бути погоджене із спостережною радою. Підстави для відмови у включенні пропозиції акціонера повинні бути чітко передбачені у внутрішніх документах товариства. Пропозиції від акціонера (акціонерів), які володіють відповідною кількістю голосів (згідно з вимогою закону), повинні бути включені до порядку денного в обов'язковому порядку. Товариство повинно не пізніше як за 10 днів до загальних зборів повідомити акціонерів про зміни у порядку денному шляхом опублікування повідомлення у тих засобах масової інформації, у яких було надруковане загальне повідомлення про скликання зборів, а також шляхом надсилання персонального письмового повідомлення поштою акціонерам - власникам іменних акцій. У персональному повідомленні, що надсилається акціонерові, пропозиція якого була відхилена, повинні бути зазначені підстави відхилення його пропозиції. ґ) брати участь у загальних зборах особисто або через вільно обраного представника, причому голоси, подані на загальних зборах акціонерами та представниками акціонерів, мають однакову силу; Акціонер не може бути обмежений у праві вибору та призначення представника для участі та голосування на загальних зборах. Представником акціонера, який діє на підставі довіреності, може бути інший акціонер товариства або стороння особа. Довіреність може стосуватися як усіх належних акціонерові акцій, так і будь-якої їх частини. Довіреність, що видається представникові, може містити завдання на голосування, тобто перелік питань порядку денного із вказівками, за які рішення (проти яких рішень) представник повинен голосувати. Довіреність акціонера - юридичної особи посвідчується підписом керівника та печаткою відповідної юридичної особи. Довіреність акціонера - фізичної особи повинна бути нотаріально посвідченою або такою, що прирівнюється до нотаріально посвідченої. Довіреність на право участі та голосування на загальних зборах може посвідчуватися реєстратором, який веде реєстр власників іменних д)брати участь в обговоренні та голосуванні з питань порядку денного; процедура голосування на загальних зборах повинна забезпечувати прозорість та надійність підрахунку голосів. У товаристві має бути вироблений механізм обговорення питань порядку денного на загальних зборах, який повинен передбачати можливість акціонера (його представника) висловити свою думку з питань порядку денного в усній або письмовій формі. Акціонер має право голосувати з усіх питань порядку денного "за" або "проти", а також може не брати участі у голосуванні. Для підрахунку голосів та виконання інших функцій, пов'язаних із забезпеченням проведення голосування на загальних зборах, слід обирати (призначати) лічильну комісію у порядку та складі, що визначаються у внутрішніх документах товариства. Члени лічильної комісії повинні обиратися/призначатися спостережною радою з осіб, які можуть добросовісно та належним чином виконувати свої обов'язки. До складу лічильної комісії доцільно включати членів спостережної ради, представників дрібних акціонерів та незалежного реєстратора. З метою підвищення ефективності процедури голосування та підрахунку голосів слід використовувати бюлетені, типова форма яких повинна бути затверджена спостережною радою. Результати голосування та прийняті рішення повинні бути вчасно доведені до відома акціонерів, тобто до закриття загальних зборів. Результати голосування мають бути зафіксовані у протоколі загальних зборів, який належним чином оформляється і зберігається у товаристві. Товариство повинно забезпечити кожному акціонеру, незалежно від того, чи брав він участь у загальних зборах, можливість ознайомитися з документами, пов'язаними з проведенням загальних зборів, зокрема, з протоколом загальних зборів, з протоколами реєстраційної (мандатної) та лічильної комісій, з протоколами представників акціонерів та ДКЦПФР, які здійснювали контроль за проведенням реєстрації акціонерів, з прийнятими на загальних зборах внутрішніми документами та/або змінами до них. 2.1.2. Право на отримання частини прибутку товариства у розмірі, пропорційному належній акціонерові кількості акцій. У товаристві повинна бути розроблена прозора дивідендна політика, спрямована на оптимізацію доходів акціонерів та розвиток товариства. Дивідендна політика товариства повинна сприяти реалізації права акціонера на отримання дивідендів. Разом з тим, дивідендна політика товариства повинна передбачати випадки, коли виплата дивідендів не дозволяється, зокрема, у разі неповної оплати акцій, або якщо виплата дивідендів може призвести до неплатоспроможності товариства. Дивідендна політика товариства має також враховувати потреби та доцільність у спрямуванні частини прибутку (реінвестуванні дивідендів) на розвиток товариства. Виплата дивідендів по акціях має здійснюватися тільки у грошовій формі. Дивіденди повинні бути виплачені товариством протягом трьох місяців з моменту прийняття загальними зборами акціонерів рішення про виплату дивідендів. 2.1.3. Право на своєчасне отримання повної та достовірної інформації про фінансово-господарський стан товариства та результати його діяльності, суттєві факти, що впливають або можуть мати вплив на вартість цінних паперів та/або розмір доходу за ними, про випуск товариством цінних паперів тощо. Право на отримання інформації про товариство є одним з головних прав акціонера. Лише на підставі повної, достовірної та своєчасної інформації про товариство акціонер може прийняти поінформоване рішення стосовно своєї інвестиції та реалізувати більшість своїх прав. У внутрішніх документах товариства повинні бути передбачені засади інформаційної політики, спрямованої на забезпечення можливості акціонера щодо вільного та необтяжливого доступу до інформації про товариство, а також повинен бути встановлений перелік документів, до яких акціонер має доступ. За надання копій документів та виписок з них, у тому числі завірених, товариство може стягувати з акціонера плату, розмір якої не повинен перевищувати вартості витрат товариства на виготовлення копій (виписок) та поштових витрат (у разі наявності) (див. Розділ ІV цих Принципів). 2.1.4. Право на вільне розпорядження акціями. Право на вільне розпорядження належними акціонеру акціями є невід'ємним правом акціонера. Товариству не дозволяється встановлювати у внутрішніх документах або на практиці будь-які обмеження щодо вільного розпорядження належними акціонеру акціями (наприклад, переважного права інших акціонерів на придбання акцій товариства, необхідності отримання згоди товариства на відчуження акцій тощо). 2.1.5 Право на надійну та ефективну реєстрацію та підтвердження права власності на акції: а) процедура реєстрації права власності повинна забезпечувати швидкий, надійний та доступний спосіб реєстрації права власності та отримання належного підтвердження права власності; б) товариство повинно вжити всіх заходів з тим, щоб запобігти неправомірному втручанню у процедуру реєстрації прав власності з боку посадових осіб органів товариства та інших акціонерів; в) при виборі реєстратора товариство повинно керуватися виключно критеріями незалежності, професійності та надійності реєстратора. Облік та збереження інформації про власників іменних акцій та належні їм акції здійснюється товариством у депозитарній або реєстраторській системах обліку в залежності від форми випуску акцій (бездокументна, документальна). У випадку випуску акцій у документальній формі товариство повинно скористатися послугами незалежного реєстратора з метою забезпечення права акціонера на надійну та ефективну реєстрацію та підтвердження права власності на акції. 2.1.6. Право вимагати обов'язкового викупу товариством акцій за справедливою ціною в акціонерів, які не голосували "за" або принаймні у тих акціонерів, які голосували "проти" певних прийнятих загальними зборами рішень, які впливають на їх права. Право вимагати викупу товариством належних акціонеру акцій спрямоване в першу чергу на захист прав дрібного акціонера, який не голосував "за" або голосував "проти" певних рішень загальних зборів, які обмежують його права. В умовах відсутності ліквідного фондового ринку це право набуває великої актуальності для акціонерів. Право акціонера вимагати викупу товариством належних йому акцій може виникати у випадку прийняття загальними зборами акціонерів особливо важливих рішень, зокрема, рішення про укладення товариством значних угод, про реорганізацію товариства тощо. Перелік таких рішень доцільно встановити у внутрішніх документах товариства, якщо це не передбачено чинним законодавством.
У разі якщо емітент відхиляється від положень кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому пункту 1 цієї частини, надайте пояснення, від яких частин кодексу корпоративного управління такий емітент відхиляється і причини таких відхилень. У разі якщо емітент прийняв рішення не застосовувати деякі положення кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому пункту 1 цієї частини, обґрунтуйте причини таких дій Емітен не відхиляється від положень кодексу корпоративного управління .
Інформація про наглядову раду та виконавчий орган емітента Наглядова рада акціонерного товариства є колегіальним органом, що здійснює захист прав акціонерів товариства і в межах компетенції, визначеної статутом та Законом, здійснює управління акціонерним товариством, а також контролює та регулює діяльність виконавчого органу. Звіт Наглядової ради за 2019 рік Наглядова рада, з метою захисту інтересів акціонерів, протягом року здійснювала контроль за діяльністю правління Товариства. На засіданнях наглядової ради розглядались і затверджувались звіти Товариства які надавалися Директором : за перший квартал , перше півріччя, девять місяців та 2019 рік. За перший квартал 2019 року усього сума активів склала -689,0 тис грн..,дохід від надання в оренду власного нерухомого майна склав- 133,0тис. грн.,. Витрати на утримання приміщень, сплата податків , становить-170,0 тис. грн. , збитки склали -37,0 тис. грн.,що становить на 21 тис.грн меньше в порівнянні з минулим ро-ком За перше півріччя 2019 року усього сума активів склала - 685,0 тис. грн., доходи - 284,0 тис. грн. , витрати - 346,0 тис. грн., збитки - 62,0 тис. грн.,що станоаить на50 тис.грн меньше в порівнянні з минулим роком. За девять місяців 2019 року усього сума активів склала -667,0 тис. грн., дохід- 434.0 тис. грн., витрати -521,0 тис.грн., збиток - 87,0 тис.грн.,що становить на 78,0 тис.грн. меньше в порівнянні з минулим роком. За 2019 рік усього сума активів склала - 672,0 тис.грн., доходи -603,0тис.грн., витрати -694,0 тис.грн.. збиток -91,0тис. грн. В порівнянні з минули роком збитки зменьшились на 121,0 тис.грн. Звіти було розглянуто та затверджено але відмічено , що Директор ПРАТ не повністю використовує основні та оборотні активи для одержання доходів та ліквідації збитко-вості підприємства, а саме не займається впровадженням нових видів діяльності, Зарплата нараховувалася та сплачувалася своєчасно, податки сплачувалися в установ-лені терміни , штрафні санкції за несвоєчасну сплату податків та здачу звітів не нара-ховувалось, та не сплачувалось. Протягом звітного року відчужування нерухомого майна не відбувалося. Наглядова рада приймала активну участь в роботі товариства. Виконавчим органом Товариства, який здійснює управління поточною діяльністю Товариства, є Директор (одноосібний виконавчий орган). До компетенції Директора належить вирішення всіх питань, пов'язаних з керівництвом поточною діяльністю Товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції Загальних зборів та Наглядової ради. Директор підзвітний Загальним зборам і Наглядовій раді, організовує виконання їх рішень. Директор діє від імені Товариства у межах, встановлених чинним законодавством, цим Статутом. Директор призначається Наглядовою радою, строком на 5 (п'ять) років. Директором може бути будь-яка фізична особа, яка має повну цивільну дієздатність і не є членом Наглядової ради та/або членом Ревізійної комісії (Ревізором) Товариства. Права та обов'язки Директора визначаються чинним законодавством України, цим Статутом та/або Положенням про виконавчий орган Товариства, а також контрактом, що укладається з Директором. Від імені Товариства контракт підписує голова Наглядової ради чи особа, уповноважена на таке підписання Наглядовою радою. Звіт виконавчого органу за 2019 рік: 1.Основні показники фінансово-господарської діяльності ПРАТ (тис.грн.): - Усього сума активів за звітний період склала 672,0 за попередній період 702,0; в тому числі ; основні засоби за звітній період складають 544,0 за попередній 591,0; з них: будівлі та споруди за звітний період 544,0 за попередній період 590,0,машини та обладнання- за звітний період знос становить 100% за попередній 1,0, транспортні засоби - за звітній та попередній періоди знос транспортних засобів складає 100% . - Ступінь зносу основних засобів складає : будівлі та споруди - 71,65%, машини та обладнання- 100 %, транспортні засоби - 100,0%. - Виробничі запаси -за звітній та попередній періоди - 20,0 ; - Дебіторська заборгованість - за звітній період 31,0, за попередній 14,0 .а саме: перед бюджетом- за звітній період-4,0 за попередній період- 4,0 передплата за електроенер-гію-за звітній- 27,0, за попередній-10,0 - Залишок грошових коштів на кінець звітного періоду склав- 17,0. -Власний капітал становить за звітний період - 115,0, за попередній - 206,0. - в тому числі : статутний капітал 4960,0за звітній та попередній період, збиток за зві-тний період -4845,0, попередній - 4754,0. Кредиторська заборгованість за звітний період - 557,0 за попередній 496,0. А саме: за звітній період поточна кредиторська заборгованість становить; перед бю-джетом- 17,0, з оплати праці -4,0, за неповернуті авансові витрати - 522,0 тис. грн.. За 2019 рік одержано доходу, від надання в оренду нерухомого майна під виробниц-тво- 603,0 тис.грн. що в порівнянні ,з аналогічним періодом попереднього року, скла-ло 225,0%, . Разом витрати склали за звітний період - 694,0 за попередній - 480,0 Збиток від господарської діяльності склав: за звітній період - 91,0, за попередній пері-од- 212,0. За звітний період збитки зменшились на 121,0 тис .грн Витрати по статтям витрат : За звітний період За попередній період - матеріальні витрати 318 145 - витрати на оплату праці 157 137 - відрахування на оплату праці 34 26 - амортизація основних засобів 47 47 - інші витрати 138 121 - в тому числі: єдиний податок 31 13 оренда земельної ділянки 93 75 послуги банку 6 3 послуги аудитора - 4 електронна звітність 4 2 Веб сторінка 1 2 судовий збір 19 податок на нерухомість 3 3 Середньооблікова чисельність працюючих становить 3 чоловіки, середня заробітна плата одного працюючого за рік склала 52333 гривень. Протягом 2019 року, підприємство одержувало доходи від надання в оренду нерухо-мого майна, основні клієнти які орендують приміщення : ФОП Побережний О.О.., ФОП Вольський Д.С, ТОВ "Агроконсалтинг", ФОП Волков Д.Є,ТОВ "Спеценергоремонт-ЮГ".Всього надано в оренду 1280 кв.метрів. нежилого приміщення. На суму 27,5 тис .грн на місяць.За 2019 рік отримано доходу від оренди майна на 342,3 тис.грн, від компенсації комунальних послуг (електроенергії) 261,2 тис грн. Зараз підприємство займається ремонтом нерухомого майна для подальшого надання його в оренду. Всі останні виробничі потужності та обладнання, крім електрообладнання, потребують ремонту та удосконалення, так як воно було придбане у 1981,1982, та 1986 роках, На даний час , нажаль, такої можливості не має,про що відмічалось у попердніх звітах За звітний період, штрафи , пені, неустойки не сплачувались. Протягом року заробітна плата виплачувалась без затримок, оплата податків та пла-тежів виконувалась згідно встановлених термінів. У 2019 році підприємство було платником єдиного податку у розмірі 5% від суми Надходження коштів на розрахунковий рахунок та в касу підприємства.
Порядок призначення та звільнення посадових осіб емітента. Інформація про будь-які винагороди або компенсації, які мають бути виплачені посадовим особам емітента в разі їх звільнення 1. Члени Наглядової ради обираються Загальними зборами. До складу Наглядової ради обираються акціонери або особи, які представляють їхні інтереси (далі - представники акціонерів), строком на 3 (три) роки. Кількість членів Наглядової ради разом з Головою Наглядової ради має бути не менше 3 (тррьох) осіб 2. Голова Наглядової ради обирається членами Наглядової ради з їх числа простою більшістю голосів від кількісного складу Наглядової ради. Наглядова рада має право в будь-який час переобрати Голову Наглядової ради. 3. Директор призначається Наглядовою радою, строком на 5 (п'ять) років. Директором може бути будь-яка фізична особа, яка має повну цивільну дієздатність і не є членом Наглядової ради та/або членом Ревізійної комісії (Ревізором) Товариства. 4. Головний бухгалтер призначається та звільняється наказом Директора. Посадові особи призначаються та звільнюються наказом Директора. За звітний період звільнення посадових осіб відсутнє.
Повноваження посадових осіб емітента 9.Повноваження посадових осіб. Повноваження Директора: До компетенції Директора належать: 1) без довіреності представляти інтереси Товариства в державних установах, підп-риємствах всіх форм власності та громадських організаціях, в усіх правоохорон-них та контролюючих органах; 2) приймати рішення про вчинення правочину, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, становить до 10 відсотків вартості активів за да-ними останньої річної фінансової звітності Товариства; 3) укладати значні правочини, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, до 10 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансо-вої звітності Товариства; 4) укладати значні правочини, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, становить від 25 відсотків вартості активів за даними останньої річ-ної фінансової звітності Товариства, на підставі рішення Загальних зборів; 5) вчиняти від імені Товариства правочини та здійснювати всі юридично значимі дії; підписувати будь-які договори та зовнішньоекономічні контракти; здійсню-вати інші юридичні дії в межах компетенції, визначених цим Статутом, рішен-нями Загальних зборів, та Положенням про виконавчий орган; 6) представляти Товариство у відносинах з іншими суб'єктами господарської дія-льності та фізичними особами як на території України, так і за її межами; 7) видавати від імені Товариства довіреності та зобов'язання; 8) розпоряджатися коштами та майном Товариства, в межах, визначених цим Ста-тутом, рішеннями Загальних зборів; 9) відкривати та закривати рахунки у банківських установах у будь-якій валюті, з правом розпорядчого підпису за ними; 10) наймати та звільняти працівників Товариства, в тому числі керівників та голов-них бухгалтерів філій, представництв, вживати до них заходи заохочення та на-кладати дисциплінарні стягнення відповідно до чинного законодавства України, Статуту та актів внутрішнього регулювання Товариства; 11) в межах своєї компетенції видавати накази, розпорядження і давати вказівки, обов'язкові для виконання всіма працівниками Товариства, включаючи філії, представництва та відділення;встановлювати форми, системи та порядок оплати праці працівників Товариства згідно вимог чинного законодавства, затверджува-ти організаційну структуру Товариства, штатний розклад Товариства . 12) визначати розміри посадових окладів всіх працівників Товариства; 13) підписувати від імені Товариства договори з Ревізором щодо виконання ним фу-нкцій Ревізора Товариства на умовах, затверджених рішенням Загальних зборів; 14) підписувати колективний договір; 15) приймати участь в Загальних зборах; 16) затверджувати посадові інструкції працівників Товариства; 17) заохочувати працівників Товариства за результатами їх трудової діяльності та накладати стягнення за порушення у відповідності з чинним законодавством; 18) організаційно забезпечувати скликання та проведення чергових та позачергових Загальних зборів, вживати заходи по досудовому врегулюванню спорів, підписувати позови та скарги, підписувати всі документи, що стосуються судових розглядів позовів та скарг, пред-ставляти інтереси Товариства в судах з усіма правами, наданими законом позивачу, відповідачу, третій особі в судовому процесі, в тому числі повністю або частково відмовлятися від позовних вимог, визнавати позов, змінювати предмет позову, укла-дати мирову угоду, оскаржувати рішення суду, подавати виконавчий документ до стягнення або видавати довіреність на вчинення відповідних 19) виносити у встановленому порядку на розгляд Загальних зборів питання, пов'язані з діяльністю Товариства; 20) виконувати інші функції, необхідні для забезпечення поточної діяльності Това-риства; 21) підготовка порядку денного Загальних зборів, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного, крім скликання акціонерами позачергових Загальних зборів; 22) прийняття рішення про проведення чергових або позачергових Загальних зборів відповідно до статуту Товариства та у випадках, встановлених Законом України "Про акціонерні Товариства"; 23) визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів відповідно до частини першої статті 35 Закону України "Про акціонерні Товариства" та мають право на участь у Загальних збо-рах відповідно до статті 34 Закону України "Про акціонерні Товариства"; 24) надсилання пропозиції акціонерам про придбання належних їм простих акцій особою (особами, що діють спільно), яка придбала контрольний пакет акцій, від-повідно до статті 65 Закону України "Про акціонерні Товариства"; 25) обрання реєстраційної комісії, за винятком випадків, встановлених Законом України "Про акціонерні Товариства". 12. Ди-ректор призначається Наглядовою радою, строком на 5 (п'ять) років. Директо-ром може бути будь-яка фізична особа, яка має повну цивільну дієздатність і не є членом Наглядової ради та/або членом Ревізійної комісії (Ревізором) Товари-ства. Повноваженням посадової особи - головного бухгалтера є. Головний бухгалтер виконує такі завдання та обовязки: 1. Забезпечує ведення бухгалтерського обліку з дотриманням єдиних методологічних засад, установлених Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звіт-ність в Україні"з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології об-роблення облікових даних. 2. Забезпечує складання , на основі даних бухгалтерського обліку, фінансової звітності підприємства та її подання в установлені строки користувачам. 3. Забезпечує складання статистичної звітності, подання її в установленому порядку до відповідних органів. 4. за погодженням з Директором Товариства забезпечує перерахування податків та зборів , соціальних внесків , передбачених законодавством, проводить розрахунки з іншими кредиторами відповідно до договірних зобовязань. 5. Здійснює контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним ви-користанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, збереження власності Товариства. 6. Забезпечує збереження оброблених документів , звітності протягом встановленого терміну, а також їх передання у встановлений термін до архіву. 7. Вживає заходів з попередженням нестач, незаконної витрати коштів і товаро-матеріальних цінностей ,порушення фінансового і господарського законодавства. 8. Організовує проведення інвентаризації та бере участь в оформлені результатів , ко-нтролює передання , в необхідних випадках, матеріалів про нестачу та розкрадання коштів , товаро - матеріальних цінностей до слідчих та судових органів. 9. Повідомляє Директора про усі виявлені недоліки в роботі бухгалтерії Товаритсва. 10. Головний бухгалтер призначається та звільняється наказом Директора. До компетенції Наглядової ради входить: 1. Наглядова рада здійснює загальне керівництво діяльністю товариства, конт-роль за діяльністю виконавчого органу та захист прав усіх акціонерів. Ефектив-не управління повинно передбачати систему звітності наглядової ради перед за-гальними зборами товариства. В процесі загального керівництва, наглядова рада визначає основні цілі діяльно-сті товариства, а також ухвалює стратегію для їх досягнення. Визначення цілей діяль-ності може полягати у розвитку нових напрямів діяльності, розвитку асортименту то-варів та послуг товариства, виходу на нові ринки, досягнення певних фінансових по-казників діяльності товариства, тощо. Крім визначення цілей товариства, спостережна рада повинна визначати, як правило, у тісній співпраці з виконавчим органом товарис-тва, шляхи їх досягнення, тобто стратегію діяльності товариства. Наглядова рада по-винна забезпечувати послідовність діяльності товариства згідно із визначеною страте-гією та здійснювати постійну перевірку її ефективності. Нарешті, наглядова рада по-винна визначати політику товариства, тобто способи управління товариством і те, яким чином діяльність товариства відображається на учасниках корпоративних відносин. У процесі контролю, наглядова рада повинна здійснювати моніторинг за ходом реалізації виконавчим органом визначеної стратегії та планів товариства. З метою ви-конання цієї функції, наглядова рада повинна здійснювати контроль за належним ви-конанням виконавчим органом своїх обов'язків та регулярно оцінювати результати його діяльності. Контроль наглядової ради за діяльністю виконавчого органу повинен передбачати право наглядової ради обирати Директора Товариства та рекомендувати кандидатури ревізора для обрання на загальних зборах акціонерів та припиняти їх по-вноваження. Крім того, наглядова рада повинна здійснювати контроль за фінансово-господарською діяльністю товариства, у тому числі, забезпечувати цілісність та ефек-тивність існуючих в товаристві систем обліку та контролю, перевіряти достовірність річної та квартальної фінансової звітності, яка оприлюднюється товариством, тощо. Як орган, який представляє інтереси акціонерів, наглядова рада повинна забез-печувати реалізацію та захист прав акціонерів. 2 .Статут товариства повинен чітко визначати компетенцію наглядової ради, у тому числі перелік повноважень, які відносяться до виключної компетенції на-глядової ради. До основних функцій наглядової ради належать: а) забезпечення реалізації та захисту прав акціонерів; б) ухвалення стратегії товариства, затвердження річного бюджету, бізнес-планів товариства та здійснення контролю за їх реалізацією; в) обрання та припинення повноважень Директора, затвердження умов контракту,який укладається з Директором, встановлення розміру його винаго-роди. г) здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю товари-ства, у т.ч. забезпечення підготовки повної та достовірної публічної інформації про товариство; ґ) здійснення контролю за виявленням, запобіганням та врегулюванням конфлікту інтересів посадових осіб органів товариства, у т.ч. використання май-на товариства в особистих інтересах та укладення угод з пов'язаними особами. 3.1.3. Члени наглядової ради повинні обиратися та відкликатися загальними зборами товариства: а) порядок формування наглядової ради повинен передбачати можли-вість для всіх акціонерів, у тому числі дрібних, пропонувати кандидатури до складу наглядової ради; б) кандидатури на посади членів наглядової ради доцільно висувати завчасно до проведення загальних зборів, на яких передбачається обрання членів наглядової ради; акціонерам заздалегідь повинна надаватись повна інформація стосовно кожного з кандидатів для того, щоб вони мали можливість прийняти зважене та поінформоване рішення; в) товариствам доцільно обирати до складу наглядової ради фізичних осіб. Враховуючи те, що наглядова рада є органом, що здійснює загальне керівництво справами товариства та є підзвітним акціонерам, обрання членів наглядової ради по-винно відноситися до виключної компетенції загальних зборів акціонерів. При обранні членів наглядової ради голосування повинно проводитись з використанням бюлетенів. У внутрішніх документах товариства доцільно передбачити право кожного з ак-ціонерів товариства подавати пропозиції щодо кандидатів у члени наглядової ради. Пропозиції щодо кандидата у члени наглядової ради повинні подаватись завчасно та містити дату її подання, дані про особу кандидата та докази наявності у нього права власності на акції товариства. Перед виборами членів наглядової ради товариства акціонерам повинна надава-тись підготовлена комітетом з питань призначень та винагород інформація про канди-датів, яка повинна, зокрема, містити наступні відомості: " прізвище, ім'я та по батькові, рік народження, громадянство, місце прожи-вання кандидата; " освіта та професійна підготовка; " досвід роботи, у тому числі на керівних посадах; " останнє місце роботи з зазначенням посади; " наявність суттєвих зв'язків з товариством, його виконавчим органом або кру-пним акціонером (див. п. 3.1.5. цих Принципів). При обранні членів наглядової ради акціонери повинні бути вільні у своєму ви-борі і, приймаючи рішення, керуватись виключно професійними та особистими якос-тями кандидата. Правовідносини між товариством та членами наглядової ради повинні базува-тись на положеннях укладених між ними цивільно-правових угод. Положення цивіль-но-правових угод, що визначають взаємні права та обов'язки, порядок оплати, систему заохочень, відповідальність сторін, порядок та наслідки припинення правовідносин повинні бути завчасно повідомленні усім кандидатам у члени наглядової ради. 3. Члени наглядової ради повинні володіти знаннями, кваліфікацією та досвідом, необхідними для виконання своїх посадових обов'язків. Члени наглядової ради повинні мати можливість присвятити роботі у наглядовій раді достатню кіль-кість часу. Критерії підбору кандидатів у члени наглядової ради повинні визначатись у внутрішніх документах товариства. При визначенні критеріїв підбору та висуненні особи кандидатом у члени наглядової ради повинно бути обов'язково враховано, що наглядова рада повинна складатись з осіб, які володіють необхідними знаннями, на-вичками та досвідом для виконання своїх функцій. Зважаючи на необхідність здійснення наглядовою радою стратегічного контролю за фінан-сово-господарською діяльністю товариства, кожна особа, що висувається на посаду члена наглядової ради, повинна володіти на час обрання базовими навички фінансово-го аналізу або набути їх під час перебування на посаді. Крім кваліфікації та досвіду кандидатів, при обранні членів наглядової ради до-цільно враховувати й такі фактори, як репутація та вік кандидата, потенційний конф-лікт інтересів, можлива участь кандидата у вирішенні питань, пов'язаних із здійснен-ням товариством зовнішньоекономічної діяльності, тощо. Для того, щоб ефективно виконувати свої функції, член наглядової ради повинен мати у своєму розпорядженні достатню кількість часу, щоб регулярно знайомитися зі станом справ у товаристві, аналізувати матеріали, пов'язані з порядком денним засідань наглядової ради та брати особисту участь у засіданнях наглядової ради. Товариство може у своїх внутрішніх документах обмежити кількість товариств, до складу наглядової ради. 4. метою забезпечення незалежності наглядової ради до її складу доцільно вклю-чати незалежних членів, які повинні складати принаймні ? (одну четверту) час-тину від повного кількісного складу наглядової ради. Незалежним вважається член наглядової ради, який не має будь-яких суттєвих ділових, родинних або ін-ших зв'язків з товариством, членами його виконавчого органу або крупним ак-ціонером товариства, і не є представником держави. Ефективність здійснення функцій наглядової ради потребує наявності в її складі незалежних членів, тобто осіб, які є незалежними від посадових осіб товариства, його пов'язаних осіб, значних контрагентів, та не перебувають з товариством в інших від-носинах, що можуть вплинути на незалежність суджень. Не може вважатись "незале-жним" член наглядової ради, який: " є у даний час чи був протягом останніх 3-х років головою чи членом вико-навчого органу товариства, посадовою особою органів управління дочірніх підприємств товариства; " є пов'язаною особою товариства чи осіб, які є сторонами по зобов'язаннях з товариством, сукупний обсяг яких протягом року перевищує 5 % балансової вартості активів товариства станом на початок фінансового року; " отримує від товариства будь-які доходи, за винятком доходів у вигляді вина-городи за виконання функцій члена наглядової ради та доходів, що виплива-ють з права власності на належні йому акції товариства. Критерії незалежності членів наглядової ради повинні бути визначені у внутрі-шніх документах товариства. Товариство може встановлювати додаткові та/або більш строгі вимоги до незалежності членів наглядової ради. Наглядова рада або її комітет з питань призначень та винагород повинні щороку визначати відповідність тих чи інших членів наглядової ради вимогам незалежності, встановленим товариством. Інформація про кількість "незалежних" членів наглядової ради повинна розкриватись у річному звіті. 5. Члени наглядової ради повинні мати доступ до повної, достовірної та своє-часної інформації для прийняття поінформованих рішень. Забезпечення наглядової ради товариства необхідною інформацією є однією з вирішальних передумов належного виконання нею своїх завдань. Право наглядової ради на доступ до інформації, а також обов'язок органів товариства щодо надання ін-формації повинні бути детально обумовлені у його внутрішніх документах. Забезпечення необхідної інформаційної бази для здійснення наглядовою радою своїх функцій є спільним завданням виконавчого органу (обов'язок надання інформа-ції) та наглядової ради (обов'язок збору інформації). В разі ненадання виконавчим ор-ганом необхідної інформації чи надання неповної інформації, члени наглядової ради зобов'язані вимагати від виконавчого органу надання такої інформації у повному об-сязі. Члени наглядової ради повинні мати можливість ставити запитання, з'ясовувати та уточнювати незрозумілі моменти і отримувати відповіді від виконавчого органу. 6. Чергові засідання наглядової ради повинні проводитись так часто, як це необ-хідно для належного виконання нею своїх функцій; у будь-якому випадку засі-дання наглядової ради повинні проводитись не рідше одного разу на три місяці. Основною організаційною формою роботи наглядової ради є засідання. З метою належного виконання своїх обов'язків, наглядова рада повинна проводити свої засі-дання регулярно. Порядок скликання та проведення засідань наглядової ради повинен бути закріплений у внутрішньому положенні товариства. У даному положенні доцільно передбачити обов'язок участі у засіданнях наглядової ради членів виконавчого органу на вимогу наглядової ради. 7. Члени наглядової ради повинні виконувати свої обов'язки особисто і не мо-жуть передавати свої повноваження іншим особам. Членство у наглядовій раді безпосередньо пов'язане з особою самого члена. Професійні та особисті якості члена наглядової ради є важливою передумовою ефек-тивного виконання ним своїх функцій та одним з критеріїв його обрання на цю посаду. Крім того, кожен член наглядової ради несе особисту відповідальність перед товарис-твом за свої рішення. Зважаючи на це, передача членом наглядової ради своїх повно-важень іншій особі є неправомірною. 8. Наглядова рада повинна мати право, в разі необхідності, приймати рішен-ня про укладення угод стосовно надання наглядовій раді професійних консуль-таційних послуг (юридичних, аудиторських тощо); кошторис витрат наглядової ради повинен передбачати наявність відповідних ресурсів для оплати таких пос-луг. Оскільки члени наглядової ради персонально відповідають за рішення, прийняті від імені товариства, наглядова рада вправі використовувати для цілей вивчення та аналізу певних аспектів діяльності товариства послуги фахівців товариства (юристів, фінансистів тощо). Крім того, товариство повинно перебачити у своїх внутрішніх до-кументах право наглядової ради користуватися за рахунок товариства професійними послугами зовнішніх консультантів шляхом укладення договорів від імені товариства про надання таких послуг. 9. За підсумками року наглядова рада повинна звітувати перед загальними зборами про свою діяльність та загальний стан товариства. Звіт наглядової ради, що надається на розгляд щорічних загальних зборів акціо-нерів, повинен містити повну інформацію про стан товариств а, включаючи відомості про: " господарську діяльність товариства, включаючи опис характеру та основних видів діяльності з зазначенням основних категорій товарів, що виробляються (послуг, що надаються), опис основних ринків, на яких конкурує товариство, та основних каналів збуту; " основні фінансові показники діяльності товариства за звітний період; " зміни в організаційній структурі товариства; " участь товариства у інших підприємствах; " плановані напрями діяльності на наступний рік. 10. Наглядова рада повинна забезпечувати проведення щорічної оцінки своєї діяльності в цілому та кожного члена окремо. З цією метою наглядовій раді доці-льно створювати спеціальний комітет, більшість членів якого повинні бути не-залежними. Оцінка діяльності ради, як колективного органу, повинна базуватись на об'єктивних та чітких критеріях, що включають результати діяльності товариства, до-сягнення довгострокових завдань, ефективність обраної стратегії тощо. Загальна оцін-ка діяльності товариства повинна також мати на меті визначення потреб наглядової ради у кваліфікованих фахівцях. Крім оцінки діяльності ради в цілому, необхідно про-водити моніторинг та оцінку діяльності кожного члена наглядової ради, визначати можливості підвищення їх професійного рівня та вживати необхідні для цього заходи. При оцінці членів спостережної ради доцільно керуватися, як мінімум, такими крите-ріями як відвідуваність засідань, підготовленість до засідань, неупередженість при прийнятті рішень. Основну роботу стосовно визначення критеріїв та проведення оцінки діяльності наглядової ради повинен здійснювати комітет наглядової ради з питань призначень та винагород, більшість членів якого повинні бути незалежними. 11. Члени наглядової ради повинні отримувати справедливу винагороду та мати стимули для забезпечення успішної діяльності товариства. Інформація про індивідуа-льний або сукупний розмір та форму винагороди членів наглядової ради, кількість ак-цій, якими він (вона) володіє, повинна оприлюднюватися у річному звіті. Критерії визначення розміру винагороди членів наглядової ради мають визнача-тися комітетом з питань призначень та винагород на основі схваленої загальними збо-рами товариства загальної політики щодо винагород у товаристві. При визначенні розміру та порядку виплати винагороди членам наглядової ради потрібно враховувати, що вона повинна включати в себе механізм стимулювання їх діяльності. Доцільно, щоб винагорода складалася з фіксованої та змінної частин. При цьому, змінна частина повинна прямо залежати від результатів діяльності особи та то-вариства взагалі. 12. Члени Наглядової ради обираються Загальними зборами. До складу Наглядової ради обираються акціонери або особи, які представляють їхні інтереси (далі - пред-ставники акціонерів), строком на 3 (три) роки. Кількість членів Наглядової ради разом з Головою Наглядової ради має бути не менше 3 (тррьох) осіб 13. Голова Наглядової ради обирається членами Наглядової ради з їх числа простою більшістю голосів від кількісного складу Наглядової ради. Наглядова рада має право в будь-який час переобрати Голову Наглядової ради.
Інформація аудитора щодо звіту про корпоративне управління ЗВІТ З НАДАННЯ ВПЕВНЕНОСТІ щодо інформації, наведеної у Звіті керівництва ПРАТ "ОДЕСЕНЕРГОБУДТРАНС" Адресат - Керівництву ПРАТ "ОДЕСЕНЕРГОБУДТРАНС" Для надання до НКЦПФР Ідентифікація та опис інформації про предмет перевірки Ми виконали завдання з надання впевненості, що не є аудитом чи оглядом історичної фінансової інформації, щодо даних Звіту керівництва ПРАТ "ОДЕСЕНЕРГОБУДТРАНС" за 2019 рік, у відповідності до Міжнародного стандарту завдань з надання впевненості 3000 "Завдання з надання впевненості, що не є аудитами чи оглядами історичної фінансової інформації", а також вимог чинного законодавства України. Метою завдання було надання впевненості щодо даних Звіту керівництва емітента. Інформація емітента не може використовуватися для інших цілей. Предмет завдання Предметом перевірки були дані ПРАТ "ОДЕСЕНЕРГОБУДТРАНС" за 2019 рік, які містяться у Звіті керівництва, згідно п.5-9, ч.3 ст.401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", а саме: - опис основних характеристик систем внутрішнього контролю і управління ризиками емітента; - перелік осіб, які прямо або опосередковано є власниками значного пакета акцій емітента; - інформацію про будь-які обмеження прав участі та голосування акціонерів (учасників) на загальних зборах емітента; - порядок призначення та звільнення посадових осіб емітента; - повноваження посадових осіб емітента. Визначення критеріїв Вимоги до Звіту з корпоративного управління згідно Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок". Мета та обсяг завдання з надання впевненості Метою завдання з надання впевненості було отримання обгрунтованої впевненості, що інформація Звіту керівництва в цілому не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки, та складання звіту аудитора, що містить нашу думку. Обґрунтована впевненість є високим рівнем впевненості, проте не гарантує, що виконане завдання з надання впевненості відповідно до МСЗНВ 3000, завжди виявить суттєве викривлення, коли таке існує. Викривлення можуть бути результатом шахрайства або помилки; вони вважаються суттєвими, якщо окремо або в сукупності, як обґрунтовано очікується, вони можуть впливати на рішення користувачів, що приймаються на основі цієї інформації Звіту керівництва. Виконуючи завдання з надання впевненості відповідно до вимог МСЗНВ 3000, ми використовуємо професійне судження та професійний скептицизм протягом всього завдання. Окрім того, ми: - ідентифікуємо та оцінюємо ризики суттєвого викривлення інформації Звіту керівництва внаслідок шахрайства чи помилки, розробляємо та виконуємо аудиторські процедури у відповідь на ці ризики, та отримуємо аудиторські докази, що є достатніми та прийнятними для використання їх як основи для нашої думки. Ризик невиявлення суттєвого викривлення внаслідок шахрайства є вищим, ніж для викривлення внаслідок помилки, оскільки шахрайство може включати змову, підробку, навмисні пропуски, невірні твердження або нехтування заходами внутрішнього контролю; - отримуємо розуміння заходів внутрішнього контролю, що стосуються завдання з надання впевненості, для розробки аудиторських процедур, які б відповідали обставинам, а не для висловлення думки щодо ефективності системи внутрішнього контролю; - оцінюємо прийнятність застосованих політик та відповідних розкриттів інформації, зроблених управлінським персоналом; - оцінюємо загальне подання, структуру та зміст інформації Звіту керівництва включно з розкриттями інформації, а також те, чи показує інформація Звіту керівництва операції та події, що було покладено в основу її складання, так, щоб досягти достовірного відображення. Ми повідомляємо тим, кого наділено найвищими повноваженнями, інформацію про запланований обсяг та час проведення процедур виконання завдання з надання впевненості та суттєві аудиторські результати, виявлені під час виконання такого завдання, включаючи будь-які суттєві недоліки системи внутрішнього контролю, які були виявлені; ми також надаємо тим, кого наділено найвищими повноваженнями, твердження, що ми виконали доречні етичні вимоги щодо незалежності, та повідомляємо їх про всі зв'язки та інші питання, які могли б обгрунтовано вважатись такими, що впливають на нашу незалежність, а також, де це застосовано, щодо відповідних застережних заходів. З переліку всіх питань, інформація щодо яких надавалась тим, кого наділено найвищими повноваженнями, ми визначили ті, що мали найбільше значення під час виконання завдання з надання впевненості щодо інформації Звіту керівництва, тобто ті, які є ключовими питаннями виконання такого завдання. Опис властивих обмежень завдання Звертаємо увагу на те, що підтвердження достовірністі та повноти річної фінансової звітності за 2019 рік, нами не проводилося. Також, нами була перевірена достовірність інформації, яка зазначена у пунктах 1-4, частини 3 статті 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", стосовно якої ми не висловлюємо нашу думку, згідно частини 3 статті 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок". Відповідальність управлінського персоналу Управлінський персонал несе відповідальність за складання Звіту про корпоративне управління, відповідно до чинного законодавства України та за такий внутрішній контроль, який він вважає необхідним для складання цього Звіту, що не містить суттєвих викривлень внаслідок шахрайства або помилки. Відповідальність аудитора Нашою відповідальністю є надання висновку для підтвердження достовірності даних на основі результатів виконаного нами завдання. Ми виконали завдання відповідно до Міжнародного стандарту завдань з надання впевненості 3000 "Завдання з надання впевненості, що не є аудитами чи оглядами історичної фінансової інформації". Ми є незалежними по відношенню до товариства згідно з Кодексом етики професійних бухгалтерів Ради з міжнародних стандартів етики для бухгалтерів ("Кодекс РМСЕБ") та етичними вимогами, застосовними в Україні до нашого звіту з надання впевненості, а також виконали інші обов'язки з етики відповідно до цих вимог та Кодексу РМСЕБ. Завдання передбачало виконання процедур для отримання аудиторських доказів щодо того, чи складені дані на підставі достовірних наданих документів за відповідний період. Вибір процедур залежав від судження аудитора, які передбачали: отримання розуміння предмету перевірки та інших обставин завдання, у тому числі внутрішнього контролю; оцінку ризиків можливого суттєвого викривлення інформації про предмет перевірки; дії у відповідь на оцінені ризики, в тому числі розробку відповідних аудиторських процедур; виконання подальших процедур, які передбачали перевірку, підтвердження та запити; зіставлення даних товариства з вимогами нормативних та законодавчих актів України, оцінку достатності та відповідності отриманих доказів. Ми вважаємо, що отримали достатні та відповідні аудиторські докази для висловлення нашої думки. Висновок На основі виконаних процедур та отриманих доказів ніщо не привернуло нашої уваги, щоб змусило нас вважати, що ПРАТ "ОДЕСЕНЕРГОБУДТРАНС" не дотримався в усіх суттєвих аспектах вимог пунктів 5-9, частини 3 статті 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок". Аудитор Ольга Пархоменко 65012, м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, буд. 15 10 квітня 2020 року